Všeobecné obchodní podmínky

webového portálu www.fermeria.cz (dále jen „Webstránka“)

1. Obchodní společnost AT personalistika s.r.o., IČO: 46 788 425, se sídlem Hronského 2712, 09301 Vranov nad Topľou, SR, zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Prešov, oddíl: Sro, vložka číslo: 26424/P (dále jen „provozovatel“) vydává tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“), kterými upravuje práva a povinnosti mezi provozovatelem a třetími osobami (klienty, resp. dalšími subjekty) – uživateli webových stránek. Provozovatel je v souladu s předmětem podnikání oprávněn vykonávat zprostředkovatelskou činnost v oblasti služeb.

2. Provozovatel v následujících ustanoveních těchto VOP vymezuje účel, způsob použití a základní podmínky smluvního vztahu pro uživatele webových stránek. Jiné účely vstupu a použití webových stránek, než jaké jsou uvedeny v těchto VOP, jsou zakázány. Provozovatel nenese odpovědnost za škody a újmy způsobené použitím webových stránek k jiným účelům, než je vymezeno v těchto VOP. Provozovatel nenese odpovědnost ani za škody a újmy způsobené třetími osobami, na které uživatelé získali kontakt prostřednictvím provozovaných webových stránek.

3. Webová stránka je volně přístupná uživatelům, kteří po svém zaregistrování mohou prostřednictvím webových stránek hledat osobu, která bude pečovat o seniory, osoby s těžkým zdravotním postižením nebo děti v domácnosti, doučovat nebo poskytovat pomoc v domácnosti („Hledám pomocníka - jsem inzerent”) nebo prostřednictvím webových stránek nabízet svou činnost, že bude pečovat o seniory, osoby s těžkým zdravotním postižením nebo děti v domácnosti, doučovat vyučovací předmět, cizí jazyk nebo hru na hudební nástroj, nebo poskytovat pomoc v domácnosti („Hledám práci - jsem pomocník”) (v textu jako „Uživatel, Uživatelé”).

4. Administrátorem webových stránek je provozovatel AT Personalistika s.r.o. (v textu dále jako „Administrátor”).

5. Registrace a používání služeb webových stránek

Prostřednictvím těchto webových stránek může osoba projevit zájem o služby provozovatele poskytované prostřednictvím webových stránek, provedením registrace na této webové stránce. Registraci lze provést přes Facebook, přes Gmail nebo prostřednictvím e-mailu. Při registraci prostřednictvím e-mailu, po potvrzení přes autorizační odkaz, uživatel obdrží e-mail o dokončení registrace. V případě registrace přes Facebook nebo Gmail, používá registrující svůj účet zřízený přes Facebook nebo Gmail k přístupu na stránku provozovatele. Následně si Uživatel vyplní své údaje - jako jméno, příjmení, pohlaví, měsíc a rok narození, telefonní číslo, fotografii a vytvoří si účet. Uživatel si potom může vybrat typ Profilu a inzerátu (v textu jako „Kategorie”) hlavně v těchto oblastech: péče o seniory, péče o děti, doučování, pomoc v domácnosti, specializované profese, péče o zvířata.

5.1. Uživatel, který se zaregistruje, může služby webových stránek bezplatně využívat omezeně - může kontaktovat zprávou jiné uživatele omezeně nebo může využívat neomezené služby webových stránek (kontaktovat uživatele neomezeně) za odměnu (členství na dobu určitou) - viz ceník. Uživatel, který se na webové stránce zaregistroval a zaplatil za služby webových stránek podle ceníku, má na webových stránkách zobrazeno označení aktivní člen. Uživatel, který je aktivním členem, může během doby určité (podle zaplaceného typu služby) využívat služby webových stránek neomezeně. Neomezená komunikace na webových stránkách může probíhat pouze mezi uživateli, kteří jsou aktivními členy.

5.2. Uživatel se na webové stránce registruje vyplněním e-mailu a zvoleného hesla a zaškrtnutím, že souhlasí s těmito všeobecnými obchodními podmínkami, co potvrdí kliknutím na políčko - Zaregistrujte se. Další postup se liší podle oblasti zájmu Uživatel. Dokončením registrace si Uživatel vytvoří svůj registrační účet, který je chráněn přihlašovacím jménem a heslem. Uživatel je povinen chránit své přihlašovací jméno a heslo před zneužitím.

5.3. Vytvoření profilu

Pokud si Uživatel vytváří Profil po provedení registrace a vytvoření účtu, Uživatel vyplní své údaje v kategorii, kterou si zvolil. Vyplní další své údaje související se zvoleným typem Profilu a inzerátu, který chce na stránce zadat (např. kvalifikace, frekvence činnosti, praxe, vzdělání, kurzy a certifikáty, řidičský průkaz, požadovaná odměna, počet osob, kouření a další nepovinné údaje). Zároveň Uživatel rozhodne, zda má zájem o agenturní nabídky; pokud má zájem, zaškrtněte označené místo. Vyplněné údaje se uloží v databázi aplikace Fermeria, s čímž uživatel souhlasí jejich vyplněním. Uživatel může uvedené údaje kdykoli změnit.

5.4. Uživatel, který se zaregistroval (zobrazila se mu stránka s potvrzením o dokončení registrace), se může přihlásit kliknutím na odkaz „Přihlásit se” v hlavním menu webové stránky, vyplněním přihlašovacího jména (tožné s e-mailovou adresou uživatele) a hesla, případně prostřednictvím Facebook nebo Gmail. Přihlášený uživatel má k dispozici stránky: Můj profil, Moje inzeráty, Osobní údaje, Hodnocení, Inbox.

5.5. Uživatel může bez omezení upravovat údaje uvedené v profilu opětovným vyplněním formuláře. Jeden Uživatel může mít vytvořeno více profilů podle balíčku, jehož služby využívá.

5.6. Zveřejnění profilu

a) Vyplněný profil Uživatel je po prvním jeho uložení automaticky zařazen na schválení Administrátorem. Administrátor může zamítnout zobrazení profilu, o čemž je Uživatel informován e-mailem s odkazem na úpravu profilu (důvod zamítnutí). Pokud Administrátor profil Uživatel schválí, je tento Profil zveřejněn a na webové stránce viditelný pro třetí osoby a přihlášené Uživatelé.

b) Každá změna Profilu Uživatel automaticky zastaví jeho zobrazování a podmínkou pro další zobrazení je schválení upraveného Profilu Administrátorem.

c) Pokud byl Profil schválen Administrátorem, Uživatel může kdykoli pozastavit a následně obnovit zobrazování svého Profilu. V případě, že již nabízená činnost není aktuální, Uživatel ukončí zveřejnění svého Profilu.

d) Pokud Uživatel není na webové stránce aktivní, to znamená, že se na webovou stránku nepřihlásí, je jeho profil pozastaven 365. dnem od posledního přihlášení na webovou stránku. Uživatel bude vždy upozorněn opakovanou zprávou před pozastavením platnosti profilu. I po pozastavení profilu se uživatel může přihlásit na webovou stránku a znovu aktivovat svůj profil. Uvedeným postupem Administrátor předchází zveřejňování neaktuálních profilů.

5.7. Vytvoření inzerátu

Přihlášený Uživatel může vytvořit na webové stránce inzerát otevřením odkazu Moje inzeráty v hlavním menu. Pokud vytváří první inzerát, zobrazí se mu stránka s výzvou - odkazem na formulář pro vytvoření inzerátu. Pokud už Uživatel inzerát měl vytvořený, může přidat další inzerát kliknutím na příslušné tlačítko na stránce Moje inzeráty. Uživatel vyplní formulář inzerátu (všechny povinné údaje a doplňkové údaje) a inzerát uloží kliknutím na příslušné tlačítko. Uživatel může upravovat údaje uvedené v inzerátu vyplněním formuláře. Jeden Uživatel - Inzerent může vytvořit a zveřejnit tolik inzerátů, kolik mu to umožňuje typ balíčku (členství), v rámci kterého služby využívá (podle ceníku).

5.8. Zveřejnění inzerátu

a) Vyplněný inzerát Uživatel je po prvním jeho uložení automaticky zařazen na schválení Administrátorem. Administrátor může zamítnout zobrazení inzerátu, o čemž je Uživatel informován e-mailem s odkazem na úpravu inzerátu (důvod zamítnutí). Pokud Administrátor inzerát Uživatel schválí, tento inzerát je zveřejněn a na webové stránce viditelný pro třetí osoby a přihlášené Uživatelé.

b) Každá změna inzerátu Uživatel automaticky zastaví jeho zobrazování a podmínkou pro další zobrazení je schválení upraveného inzerátu Administrátorem.

c) Pokud byl inzerát schválen Administrátorem, Uživatel může kdykoli pozastavit a následně obnovit zobrazování svého inzerátu. V případě, že již požadované opatrování není aktuální, Uživatel ukončí zveřejnění svého inzerátu.

d) Inzerát platí 30 dní od jeho schválení. Změna znění inzerátu však neprodlužuje platnost inzerátu. Po uplynutí 30 dní je zobrazování inzerátu pozastaveno, na což bude uživatel vždy upozorněn zprávou tři dny před uplynutím platnosti inzerátu. Uživatel může prodloužit platnost inzerátu znovu na 30 dní, čímž se inzerát při zobrazování považuje za nový inzerát s pořadím podle data prodloužení. Uvedeným postupem Administrátor předchází zveřejňování neaktuálních inzerátů.

5.9. Hodnocení a reklamace hodnocení

Pro uživatele je dostupná možnost hodnotit a reklamovat hodnocení.

a) Uživatel - aktivní člen má právo na webové stránce přidělit hodnocení uživateli, který mu poskytl služby nebo s kterým komunikoval. Hodnocení má formu čísla 0 až 5 (0 nejhorší hodnocení - 5 nejlepší hodnocení), zobrazené v grafické formě (symboly hvězdiček) a slovní formu (slovní přívlastky z nabídky přívlastků nebo napsání libovolného jiného přívlastku). Udělené hodnocení je viditelné v profilu hodnoceného Uživatele, na webové stránce, i pro nepřihlášené uživatele.

b) Uživatel, který nesouhlasí s uděleným slovním hodnocením jiného Uživatele nebo se cítí být slovním hodnocením dotčen na svých právech, má právo hodnocení nahlásit: kliknutím na příslušný odkaz v seznamu hodnocení (po přihlášení stránka Moje hodnocení). Nahlášené hodnocení se dále zobrazuje. Administrátor má právo hodnocení upravit nebo odstranit podle zjištěných skutečností a svého uvážení, pokud má za to, že je slovní hodnocení nevhodné nebo se může dotknout práv uživatele, ale není povinen vyhovět požadavku Uživatele. Administrátor vždy ze slovního hodnocení vymaže osobní údaje a hanlivé výrazy.

5.10. Komunikace mezi Uživateli

Pokud má Uživatel zájem přímo kontaktovat jiného Uživatele, musí být přihlášen a kliknutím na tlačítko v Profilu Uživatele nebo inzerátu Uživatele dojde k zobrazení kontaktního formuláře v pop-up prvku. Uživatel bez zaplaceného členství může na profily a inzeráty reagovat zasláním bezplatné zprávy prostřednictvím vnitřní pošty webové stránky a v případě zájmu mu kontaktovaný uživatel s profilem nebo inzerátem může odpovědět zprávou. Následně pro vzájemné kontaktování se komunikujících uživatelů je potřebné zakoupení služeb (členství) na webové stránce. Uživatelé s placeným členstvím (aktivní členové) mohou kontaktovat uživatele, kteří reagovali na inzerát, nebo profil, formou plně otevřené komunikace, a to zprávami ve vnitřní poště webové stránky (in-box), nebo telefonicky za předpokladu, že uživatel má zveřejněné telefonní číslo. Uživatel vyplní svou zprávu pro druhého Uživatele a klikne na tlačítko „Odeslat zprávu”, čímž Uživatel souhlasí se zasláním svých kontaktních údajů (telefonní číslo, e-mail) druhému Uživateli. Zpráva se zobrazí na stránce Uživatele „Inbox” v rámci jedné konverzace a Uživatel v rámci konverzace vidí kontaktní údaje. Pokud oslovený Uživatel, kterému je zpráva adresována, reaguje na danou zprávu, zpráva se zobrazuje v rámci jedné konverzace na stránce prvního Uživatele „Inbox”. V konverzaci oslovený Uživatel zároveň vidí kontaktní údaje prvního Uživatele. V konverzaci mezi Uživateli (aktivními členy) je zachycena celá historie zpráv.

a) Pro kontaktování inzerenta, zadavatele pracovní nabídky zprávou prostřednictvím inboxu musí mít Uživatel vytvořený a zveřejněný PROFIL, v opačném případě je kontaktování mezi uživateli na webové stránce umožněno. (Pro upřesnění - nutnost vytvořeného a zveřejněného Profilu platí i pro aktivního člena).

b) INZERÁT - Pro kontaktování Uživatele s Profilem zprávou prostřednictvím inboxu, musí mít Uživatel, který není aktivním členem, vytvořený a zveřejněný INZERÁT, v opačném případě je kontaktování mezi uživateli na webové stránce umožněno. (Pro upřesnění - nutnost vytvořeného a zveřejněného Inzerátu neplatí pro aktivního člena).

c) Každý nový Uživatel (tj. po první registraci Uživatele na webové stránce) dostane možnost nahlédnout do omezeného počtu detailů profilů (bez zobrazení telefonního čísla uživatelů) a následně kontaktovat tento omezený počet uživatelů se zveřejněným profilem. Při kliknutí na každý další profil se Uživatelovi bez vytvořeného a zveřejněného inzerátu zobrazí výzva k vytvoření a zveřejnění inzerátu v dané kategorii pro možnost nahlédnutí do detailu profilu a kontaktování zprávou prostřednictvím inboxu zdarma. Uživatelovi bez zaplaceného členství se může zobrazovat výzva v pop-up prvku k zaplacení služeb (stát se aktivním členem), aby mohl služby webové stránky používat neomezeně. Uživatel se může rozhodnout, zda zaplatí služby webové stránky, nebo bude dál využívat neplacený ale omezený přístup na webové stránce.

e) Uživatel má možnost uložit si profily uživatelů nebo inzeráty, které ho zajímají, v kategorii oblíbené nebo uložit si své hledání.

Při základním bezplatném využívání služeb pro fyzické osoby je omezení, že Uživatel může kontaktovat jiné uživatele webové stránky pouze zprávou bez zjištění jiných kontaktních údajů. Uživatel s přístupem na webovou stránku v rámci zaplaceného členství může kontaktovat jiné uživatele prostřednictvím inboxu, a také zjistit, jaké kontaktní údaje jiní uživatelé na webové stránce zveřejnili.

5.11. Telefonická komunikace

Možnost telefonického kontaktování mezi Uživatelé je dostupná pouze tehdy, pokud mají Uživatelé ve svém registračním účtu zadané a ověřené telefonní číslo a jsou v daném čase aktivními členy s platným členstvím na webové stránce.

5.12. Odpovědnost za obsah

Uživatel je odpovědný za obsah, který zveřejňuje (texty, fotografie, grafické obrázky) a je povinen zajistit, aby obsah jeho Profilu nebo Inzerátu byl v souladu s platnými právními předpisy ČR a těmito VOP:

Uživatel může zveřejňovat Profil nebo Inzerát výhradně v oblasti péče o seniory, ZTP nebo děti. V Profilu nebo Inzerátu nesmí nabízet jiné produkty nebo služby, ani uvádět reklamní a propagační informace nebo informace, které jsou v rozporu s dobrými mravy.

Uživatel nesmí zasahovat do práv jiných osob, znevažovat jejich dobré jméno ani poškozovat jejich práva.

Uživatel nesmí v textu Profilu nebo Inzerátu zveřejňovat své osobní údaje (např. přesnou adresu bydliště, telefonní číslo, e-mailovou adresu, datum narození, rodné číslo). Provozovatel má právo tyto údaje z Inzerátu vymazat nebo takový Inzerát nezveřejnit. Kontaktní údaje Uživatel uvádí pouze v k tomu určené části. Svou fotografii zveřejňuje Uživatel sám vlastním úkonem.

5.13. Odhlášení a zrušení účtu

Uživatel se může z webové stránky odhlásit, ale po přihlášení může pokračovat v používání svého registračního účtu a služeb Provozovatele. Pokud se Uživatel chce trvale odhlásit a zrušit svůj registrační účet na webové stránce, musí zaslat žádost o zrušení Provozovateli e-mailem nebo písemně. Administrátor zpracuje žádost do 30 dnů od jejího přijetí a Uživatel bude informován o zrušení účtu.

5.14. Odpovědnost za nepravdivé údaje

Uživatel nese odpovědnost za nepravdivě uvedené údaje, včetně zamlčení důležitých informací nebo pozměnění osobních údajů, adresy místa výkonu činnosti a dalších. Provozovatel nenese odpovědnost za vzniklé škody na zdraví či majetku, které jsou způsobeny nepravdivými údaji uvedenými Uživatelé ve svých Profilech nebo Inzerátech.

5.15. Reklama a oznámení

Uživatelé webové stránky akceptují, že na webové stránce mohou být umístěna viditelná loga nebo reklamní oznámení Provozovatele nebo třetích osob. Reklamní oznámení (logy, videa, obrázky) se zveřejňují na základě smlouvy uzavřené s Provozovatelem.

6. Služby a cena

6.1. Registrace a bezplatné služby

Vytvoření registračního účtu na webové stránce je bezplatné. Uživatelé mají přístup ke svému účtu, mohou vytvářet Profily nebo Inzeráty, kontaktovat jiné Uživatelé a využívat všechny aktuálně dostupné funkce webové stránky v rozsahu typu balíčku, který využívají podle Ceníku platného od 1.6.2024. Aktuální Ceník je přístupný na stránce webové stránky.

6.2. Odplatné služby

Provozovatel poskytuje následující odplatné služby pro Uživatelé:

Neomezený přístup platný na určený počet dní (tj. neomezená komunikace s uživateli portálu, archiv doručených zpráv, přístup ke všem informacím z profilů ostatních uživatelů, možnost reagovat na profil zprávou, zobrazení telefonního čísla profilu, pokud je zveřejněné, možnost hodnotit profily uživatelů).

Doba platnosti přístupu začne plynout od momentu potvrzení o aktivaci služby.

6.3. Typy služeb pro Uživatelé

Služby poskytované prostřednictvím webové stránky jsou rozděleny zvlášť pro fyzické osoby nepodnikatele a podnikatelské subjekty. Služby jsou dále rozděleny do různých balíčků podle obsahu a ceny:

6.3.1. Fyzické osoby

Základní bezplatné využívání: Omezená komunikace a přístup k údajům ostatních uživatelů, zpráva, vytvoření 1 profilu a 1 inzerátu pro každou kategorii.

PREMIUM: Odplatné využívání služeb na určitou dobu - neomezené kontaktování uživatelů, vytvoření 1 profilu a 1 inzerátu pro každou kategorii, neomezená komunikace s uživateli portálu, archiv doručených zpráv, přístup ke všem informacím z profilů ostatních uživatelů, možnost reagovat na profil zprávou, zobrazení telefonního čísla profilu, pokud je zveřejněné, možnost hodnotit profily uživatelů. Po uplynutí doby placeného balíčku pokračuje fyzická osoba automaticky v bezplatném (omezeném) využívání služeb webové stránky.

6.3.2. Podnikatelské a ostatní subjekty

Odplatné služby s neomezeným počtem kontaktů uživatelů a zveřejňování inzerátů na 6 měsíců nebo 12 měsíců, s možností doplatit další služby.

Služby zahrnují neomezené zveřejňování inzerátů, zveřejnění profilu subjektu, neomezené kontaktování uživatelů, možnost hodnocení uživatelů, notifikace e-mailem, archiv zpráv, prezentace formou banneru mezi profily a prezentace firmy na indexu webu.

Podnikatelské a ostatní subjekty si mohou doplatit následující služby:

a) Výroba banneru na prezentaci mezi profily: Provozovatel vytvoří reklamní banner podle pokynů uživatele. Placené obrázky nebo grafika jsou fakturovány samostatně.

b) Neplacený status na Facebooku: Automatické generování pracovních nabídek formou neplaceného statusu na Facebooku.

c) Placený status na Facebooku: Vytvoření statusu na stránce Facebook za odměnu 25 % z celkového denního rozpočtu na reklamu bez DPH. Klient obdrží statistiky o dosahu příspěvku a vyčerpaném rozpočtu.

d) Placená reklama na sociálních sítích: Vytvoření placené reklamy na Facebooku nebo Instagramu za odměnu 25 % z celkového denního rozpočtu na reklamu bez DPH. Klient obdrží statistiky o dosahu a vyčerpaném rozpočtu.

e) Výroba reklamního banneru na sociální síti: Uživatel si může objednat výrobu reklamního banneru. Placené obrázky nebo grafika jsou účtovány zvlášť.

6.4. Způsob platby pro fyzické osoby:

- platební kartou (cardPay),

- platba SMS zprávou (za tento způsob platby se účtuje poplatek, pokud je dostupný).

Způsob platby pro podnikatelské a ostatní osoby:

- platební kartou (cardPay),

- na základě faktury vystavené Provozovatelem (za tento způsob platby se účtuje poplatek 5,00 EUR).

Při platbě platební kartou platí obecné podmínky společnosti Tatra banka, a.s., které jsou bankou stanoveny pro daný způsob platby - znění najdete zde. Při platbě přes SMS zprávu platí obecné podmínky operátora, který tento způsob platby zajišťuje - znění najdete zde. Splatnost platby je den vytvoření objednávky (kromě platby na základě faktury).

6.5. Na webové stránce je určen rozsah a obsah poskytovaných služeb. Uživatel může kontaktovat provozovatele a požádat o bližší vysvětlení rozsahu a obsahu služeb. Cena za služby a poplatky, které provozovatel účtuje, jsou účtovány samostatně a jejich výše je uvedena na webové stránce v Ceníku samostatně.

6.6. Daňový doklad k objednané a zaplacené službě vystaví Provozovatel v souladu se zákonem č. 222/2004 Z.z. o dani z přidané hodnoty v platném znění.

6.7. Smluvní vztah mezi Uživatelem a Provozovatelem vzniká dokončením registrace na webové stránce Provozovatele. Smlouva se uzavírá na dobu určitou v trvání registrace nebo objednané služby v souladu s platným Ceníkem.

7. V případě vady poskytovaných služeb může Uživatel reklamovat u Provozovatele vadu služby neprodleně po zjištění vady. Uživatel musí reklamaci zaslat Provozovateli písemně na emailovou adresu Provozovatele fermeria@fermeria.sk nebo na jeho adresu sídla Hronského 2712, 09301 Vranov nad Topľou. Provozovatel prověří uvedené skutečnosti a neprodleně oznámí Uživateli své zjištění a způsob nápravy vady, nejpozději do 30 dnů od doručení reklamace Uživatele. Provozovatel postupuje při reklamaci dle platného právního řádu.

8. Ukončení smluvního vztahu:

- uplynutím doby využívané služby,

- dohodou Uživatele a Provozovatele.

8.1. Provozovatel může odstoupit od smlouvy (a zrušit registrační účet) z důvodu:

a) pokud Uživatel uvede nepravdivé informace,

b) pokud Uživatel závažně poruší smluvní povinnosti,

c) pokud Uživatel komunikuje s ostatními Uživateli hanlivým nebo jiným nevhodným způsobem,

8.2. Uživatel může odstoupit od smlouvy (a žádat o zrušení registračního účtu) z důvodu:

d) pokud Provozovatel uvede nepravdivé informace,

e) pokud Provozovatel závažně poruší smluvní povinnosti.

8.3. Po získání přístupu k placené službě webové stránky (tj. po zaplacení služby podle ceníku) není možné storno objednávky, protože došlo k uzavření smluvního vztahu mezi provozovatelem a uživatelem a ze strany provozovatele došlo k umožnění využívání služby uživatelem.

8.4. Pokud ze strany Uživatele dojde k zaplacení duplicitní platby za služby webové stránky (tj. další platba), je Uživatel oprávněn požádat Provozovatele o vrácení této duplicitní platby. O duplicitní platbu se jedná v případě, že konkrétní transakce (tj. platba za službu webové stránky) byla uskutečněna vícekrát. Uživatel Provozovateli uvede, že si myslí, že za stejnou službu nezaplatil pouze jednou. Žádost o vrácení duplicitní platby může Uživatel podat elektronicky e-mailem nebo písemně na adresu Provozovatele. Uživatel v žádosti uvede bankovní účet, na který žádá platbu vrátit, a k žádosti přiloží doklad, z něhož je zřejmé, že došlo k chybě - duplicitní platbě. Provozovatel žádost Uživatele posoudí v přiměřené lhůtě od doručení žádosti a v případě zjištění duplicitní platby tuto částku Provozovatel vrátí Uživateli na bankovní účet, který Uživatel v žádosti uvedl.

9. Uživatel nesmí poškozovat jméno Provozovatele, šířit nepravdivé a zkreslené informace třetím osobám a nesmí vykonávat činnost, která jakýmkoli způsobem poškozuje Provozovatele.

10. Provozovatel si vyhrazuje právo vyhlašovat časově a obsahově vymezené „akce“ pro nové Uživatele nebo pro stávající Uživatele. Provozovatel určuje termín začátku a konce akce. Podmínky akce Provozovatel včas zveřejňuje na své webové stránce. Uživatel nemá právo si nárokovat akci, pokud nesplní podmínky požadované provozovatelem pro získání těchto akcí.

11. Uživatel se zavazuje dodržovat všechna ustanovení těchto VOP, zejména se zavazuje řádně a včas zaplatit odměnu za služby podle ceníku a těchto VOP.

12. Provozovatel se zavazuje a prohlašuje, že nebude používat osobní údaje získané při poskytování služeb Uživateli na jiné účely než v souvislosti se svou činností a s plněním smluvních povinností.

13. Provozovatel postupuje v souladu se Zákonem č. 18/2018 Z.z. a Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 z 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob při zpracování osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů. Základní zásady ochrany osobních údajů Uživatelů webové stránky a informace o jejich právech jsou uvedeny na webové stránce v samostatném dokumentu Pravidla zpracování osobních údajů.

14. Smluvní vztahy vzniklé mezi Uživatelem a Provozovatelem při provozování a používání uvedené webové stránky se řídí právem Slovenské republiky. Provozovatel vydává tyto VOP, které jsou závazné pro všechny Uživatele webové stránky a jsou v souladu s příslušnými ustanoveními Směrnic Evropské unie a příslušných zákonů. Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoli měnit tyto VOP. Vydáním nových VOP nebo změnou VOP Provozovatelem ztrácejí staré VOP platnost dnem zveřejnění nových VOP nebo změn VOP na webové stránce.

15. Provozovatel tímto informuje spotřebitele, že mají právo obrátit se na subjekt alternativního řešení sporů v případech stanovených zákonem č. 391/2015 Z.z. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů. Spotřebitel je fyzická osoba, která kupuje zboží nebo využívá služby soukromě, nikoli obchodně. Alternativním řešením sporu je postup subjektu alternativního řešení sporů podle tohoto zákona, jehož cílem je dosažení smírného vyřešení sporu mezi stranami sporu. Orgánem alternativního řešení sporů je Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, SR, IČO: 17 33 19 27. Dalšími orgány alternativního řešení sporů podle zákona jsou Úřad pro regulaci síťových odvětví pro spory vyplývající ze smluv o připojení a Úřad pro regulaci elektronických komunikací a poštovních služeb pro spory vyplývající ze smluv o poskytování veřejných služeb. Spotřebitel má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu, pokud není spokojen se způsobem, jakým prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů, pokud prodávající na žádost o nápravu odpověděl zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů ode dne jejího odeslání. Návrh podává spotřebitel příslušnému subjektu alternativního řešení sporů; možnost obrátit se na soud tím není dotčena.

16. Při používání webové stránky se očekává znalost technických možností internetu a obecná zručnost všech uživatelů webové stránky. Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za viry nebo jiná napadení počítačového systému nebo jiných technických zařízení uživatelů této webové stránky. Provozovatel nezodpovídá za škody, které byly způsobeny chybným připojením na portál.

17. Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. června 2024.

Provozovatel AT personalistika s.r.o.

Anton Tekely, jednatel